سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
در قلمرو سکوت
خنده بر لب میزنم تا کس نداند راز من....ورنه این دنیا که ما دیدیم خندیدن نداشت
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 37
کل بازدید : 191607
کل یادداشتها ها : 79
خبر مایه

موسیقی


<
ای استقلال ای سرور آسیا قهرمانیت مبارک
استقلالى ها یک ساعت پس از قهرمانى خود به حرم امام رضا (ع) رفتند. آنها کاپ قهرمانى را به آستان قدس رضوى تقدیم کردند. استقلالى ها پیش از قهرمانى این نذر را کرده بودند تا دقیقا دقایقى پس از پایان بازى نذر خود را ادا کنند
 
استقلال قهرمان میشه خدا میدونه که حقشه
در یکی از آخرین دیدارهای هفته سی و چهارم لیگ برتر ایران، تیم فوتبال پیام مشهد در ورزشگاه ثامن به مصاف.....

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته حساس پایانی مسابقات فوتبال باشگاه های برتر جام خلیج فارس با پیروزی مقابل پیام مشهد، قهرمانی هشتمین لیگ برتر را از آن خود کرد.

" فابیو جانواریو " در دقیقه 41 با یک شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه تک گل استقلال را در این دیدار به ثمر رساند. ضمن اینکه آرش برهانی در دقیقه 84 یک ضربه پنالتی را برای آبی‏پوشان از دست داد. " مرتضی برگی‏زر " نیز در دقیقه 90 بخاطر حرکت ناشایستی که انجام داد با کارت قرمز داور جریمه شد. در آخرین دقایق این دیدار نیز " ابراهیم تقی پور " از استقلال و " اشپیتیم آرفی " از پیام مشهد از زمین مسابقه اخراج شدند تا اخراجی های این دیدار به عدد 3 برسد.
ذوب آهن نیز در اهواز با نتیجه 4-1 مغلوب فولاد شد تا استقلال به راحتی جام قهرمانی را از دستان ابراهیم‏زاده و تیمش در آورد.
ترکیب پیام مشهد: سنگچولی، جلیلی(69 ابراهیم شکوری)، ماکسیمو، زاهدی، حقیقی(64 برگی‏زر)، رجب‏زاده(82 جمالیان)، سهیمی، مطوری، ارزانی حسین کوشکی، اشپیتیم آرفی
سرمربی: مهدی غیاثیان
ترکیب استقلال: طالب‏لو، شکوری، قربانی، تقی‏پور، کاظمی، حیدری، منیعی(62 امیرآبادی)، جانواریو(79 مجیدی)، روانخواه، علیزاده، برهانی(87 پولادی)
سرمربی: امیر قلعه‏نویی


 

    


+ سلام ما بعد از مدتی بروز شدیم






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ