سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
در قلمرو سکوت
خنده بر لب میزنم تا کس نداند راز من....ورنه این دنیا که ما دیدیم خندیدن نداشت
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 6
کل بازدید : 191406
کل یادداشتها ها : 79
خبر مایه

موسیقی


دوست دارم تنهای تنها در ساحل عشق قدم بزنم و تنهای تنها سرود پرواز کبوترهای عاشق را بخوانم . می خواهم تنها بمانم و تنهای تنها در اوج آسمان عاشقی پروازی عاشقانه سر دهم . تنهای تنها و آزاد از هر قید و بند و وابستگی !

می خواهم تنها باشم و معنای تنهایی را دوست بدارم . جدا از قلبهایی که هنوز هم دنیای زیبای مرا نمی شناسند و نخواهند شناخت . دوست دارم تنهای تنها در دنیای زیبای خودم زندگی کنم و عاشق باشم .

عاشق باشم اما عاشقی بی معشوق ! عاشق باشم اما عاشقی بدون قید و بند دنیوی ، عاشقی آزاد و رها در دنیایی ناشناخته از نظر دیگران . آه که چقدر زیباست تنها ماندن و تنها زیستن و بالاخره تنها مردن .

دوست دارم تنها بمانم چون کسی حرف دلم را نمی فهمد و درمان درد بیقرای ام نیست. می خواهم عاشقی تنها باشم چون عشق واقعی برای من تنها ماندن است و تنها زیستن . هیچ عاشقی نمی فهمد درد عشق جانسوزم را ! تنهایی برایم زیباست چون عشق برایم زیباست .

 

می خواهم در دنیای زیبای خودم آزاد باشم بدون اسارت ، بدون معشوق ، بدون غل و زنجیر عاشقی های ناپایدار . دیوانه شوم و دیوانگی کنم اما کسی دیوانگی هایم را درک نکند و کسی عاشقی ام را نبیند . عشقی پاک و بدون حســــــــــــــــــــــــرت !

آنجا دیگر آسمان بی ستاره نیست آسمان آنجا هزاران هزار ستاره دارد . آنجا کسی عاشق کشی نمی کند . آنجا دیگر خبری از حســـــــــــــــــــرت و آوارگی و بی کسی نیست چون دیگر کسی نیست جز خود خود خودم .........

می خواهم تنهایی ، قصه ی عشق را بنویسم تنهایی عاشق باشم و تنهای تنها به دنبال دریای بیکران عشق باشم . در آنجا یعنی همان دنیای زیبای خودم ، فقط خداست و یک قلب دیوانه و عاشق یعنی خودم . آنجا هیچ کس نیست که قلبم را بشکند و ویرانم کند .

می خواهم باور کنم که تا لحظه ی مرگ در حســـــــــــــــــرت هیچ عشقی نباید دیوانه شوم . می خواهم در آن دنیای زیبا و جاودانه ام فریاد بزنم که من دیگر اســـــــــــــــــیر بی کسی و درماندگی نیستم می خواهـــــــــــــــــــم فریاد بزنم که دیگر هیچ دلی نمی تواند دلم را بشـــــــــــــــکند و ویرانم کند .

من دنیایی را خواهم دید که شاید هیچ کس قدرت دیدنش را نخواهد داشت . به آسمانی خواهم رسید که هیچگاه ابری نمی شود . به عشقی خواهم رسید که هیچگاه ترکم نخواهد کرد و همیشه در قلبم و در کنارم خواهد ماند . آری ! دنیای من دنیای زیبای عشق و تنهایی است دنیایی عاری از گناه و عاری از نیرنگ و ریا .

آری من تنهایی و تنها ماندن و بالاخره تنها مردن را دوست می دارم و می خواهم تنهای تنها تا آخـــــــــــــــــــــر صحنه ی عاشقی و زندگی سفر کنم تا شاید معنای تنهایی را درک کنم و یک عاشق تنها و پاک باشم و در مسیر عشق و زندگی جاودانه شوم ....


+ سلام ما بعد از مدتی بروز شدیم






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ